Pogosta Vprašanja
Kakšna je trenutna čakalna doba?
Ker je vsak produkt ročno izdelan je trenutna čakalna doba do 14 dni.
V kolikor se vam z naročilom mudi, me prosim kontaktirajte in bomo poskusili ugoditi zahtevam. Vedno stremim k najhitrejši možni dostavi.
Pišite mi osebno (e-mail, Instagram, Facebook), saj se lahko samo opomba na naročilu izgubi.
Koliko časa traja dostava?
Ko je izdelek oddan dostavljalni službi, ponavadi traja 2-3 delovnih dni, da pošiljka prispe v vaše roke.
Za mednarodna naročila, se dostavljalni čas poveča na 5-7 delovnih dni. V kolikor gre naročilo čez carino, lahko traja tudi 2-3 tedne, na kar pa žal nimam vpliva.
V kolikor vašega naročila ne prejmete v dveh tednih, me prosim kontaktirajte preko emaila ali preko socialnih medijev.
Kje lahko obesim/prikažem svoj napis?
Večina ljudi se odloči napis dati na steno z majhnimi žeblji, podobno kot obesimo slike. Napis lahko naslonite tudi na okvirje slik, na police, ali na kljukice.
Ali pošiljate naročila tudi mednarodno?
Da! Naročilo lahko pošljem kamorkoli po svetu, le da bodo stroški pošiljanja malce višji.
Prosim upoštevajte, da podjetje ne prevzema odgovornosti za morebitne dodatne davke, carine ali dajatve, ki nastanejo pri pošiljanju zunaj Slovenije.
Za plačilo vseh davkov, carin ali dajatev, ki jih uvede država, v kateri prebiva prejemnik, je odgovoren kupec.
Ali ponujate oblike po meri?
Seveda! V kolikor ne najdete željene oblike v ponudbi, mi pišite in se bomo dogovorili o vaših željah.
Trudim se dodati čim več različnih oblik v ponudbo, tako da bo vsaka ideja dobrodošla.
Ali lahko v personaliziranem napisu/imenu uporabim pomišljaj?
Da, lahko, samo vpišite ga v besedilno polje. Ne šteje kot dodatna črka, zato ne bo dodatno zaračunana.
Kdaj bo barva “X” zopet na zalogi?
Če barve ni na zalogi, je to običajno posledica težav z dobaviteljem in bo na voljo takoj, ko jo bom lahko dobila.
Če imate kakšno vprašanje glede določene barve, mi pošljite sporočilo TUKAJ.
Potrebujem pomoč pri naročilu.
Če pride do težav z vašim naročilom ali česa niste prepričani, me prosim kontaktirajte po e-pošti TUKAJ in potrudila se bom, da jih rešim.
Kateri so datumi zadnjega naročila za božič?
Da boste imeli darilo za vaše ljubljene vsaj dan pred božičem, je zadnji dan za naročilo 20.12.
Kaj naj storim, če mi konec žice štrli ven?
Žal se to lahko zgodi med prevozom paketa ali pri pogostem rokovanju z napisom.
Vse, kar morate storiti je, da bombaž potisnete nazaj čez konce [od sredine navzven], da jih ponovno prekrijete. Ko to storite in ko je napis razstavljen, to ne bi smelo biti težava. Čez nekaj časa se bombaž umiri in to je veliko manj verjetno.
Ali so znaki primerni za mojega otroka?
Napisi Zvita Žička niso igrače in jih otroci ne smejo uporabljati. Namenjeni so le za razstavljanje.
Trudimo se, da so robovi žice čim bolj obli in trpežni, vendar če bi otrok potegnil znak, bi to vplivalo na obliko napisov in bi lahko uničilo vaš napis.
S svojim znakom nisem zadovoljen/na, kaj lahko storim?
Če z naročilom niste zadovoljni, me čim prej kontaktirajte, da bom lahko z vami komunicirala in rešila morebitne težave.
Prosimo, da ne poskušate na kakršen koli način manipulirati z napisom, saj lahko sprejmem le vračilo izdelkov v prvotnem stanju. (vsak napis je pred pošiljko slikan)